Alla inlägg under juni 2008

Av lina lännström - 22 juni 2008 09:28

På Morgonen Så Lovade Jag Henne Att Vi Skulle Kolla På Solen.

på kvällen gicka jag till hennes bur...

tog upp henne och la henne på taket (lekstugans tak) jag sa vänta där på mig, och när jag kom upp satt hon där som en ängel.

jag la henne i mitt knä sen började jag mysa med henne,

hon var så avkopplad när jag sen lyfte henne mot min hals efter en stund så började hon hoppa bakåt, hon kunde inte andas vad skulle jag göra?

jag sa

- älskling vad är det?

hon fortsatte bara....

jag tog sata hoppade ner från taket ajj men det var det värt.

jag kutade in till mamma och skrek:

- MAMMA KOM!

mamma kom men då var det försent min lilla kanin parada hon var död....

jag kunde inte göra mer än att skrik gråta jag skrek

-PARADA KOMM TILL BAKA!

men det hände inget jag blåste i hennes mun men det hjälpte inte jag trodde jag skulle dö...

Men vad ska man göra när tårarna bara rinner?

-000928-

-080621-


R.I.P MIN SKÖNA SKUTTA NU HEJ VILT MED MIMMI DIN MAMMA OCH JOSI OCH JOSEF DINA MORBRÖDER MEN KOMIHÅG EN SAK OCH DET ÄR ATT JAG ALDRIG KOMMER GLÄMMA DIG OCH ALLTID KOMMER ATT ÄLSKA DIG :)

VILA I FRID MIN LILLA PRINSESSA..... Jag Älskar Dig<3

Av lina lännström - 18 juni 2008 22:19

det här är min kompis Carls Hamster....vet ej vad hon heter tyvärr men kan skriva det sen :'-(

visst är hon sööt?

mejla vad ni tycker på mejl:

deena-l@hotmail.com

Av lina lännström - 18 juni 2008 22:02

Hej igen Mariyln manson är fariligt snyggg!

Han är ögon godis musik är öron godis och läppar mmmmm är munn godis...

Av lina lännström - 18 juni 2008 21:58

hejhej:-)

detta är min kanin Parada:-)

namn: Parada

ålder: 9 år väldigt gammal:-'(

ägare: Lina lännström (jag)

ras: dvärg vädur:-)

typ av kanin: Liten


Av lina lännström - 18 juni 2008 21:49

hej san:-)!!

jag rider det kanske ni vet och jag ville sätta ut en bild på MIN lilla gullunge.

ni ska få lite fakta:-)

namn: herkan! (Herkules)

ålder: han är född år  2000 så så är han 8 år:-)

bor: Arnö

ägare: Rebecca inte min häst :'-(

typ av häst: Stor häst ^^

ras: Tinker

Av lina lännström - 5 juni 2008 16:31

hej jag rider o jag ska skriva om gigha....

namn:Gigha

år:2003

ras: Highlander

bor/stallplast: örstigsnäs

Presentation

Omröstning

Är Du Lycklig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards