Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Halloj ;)

Av lina lännström - 26 april 2009 20:30

dagen har sugit kuk, haft MASSA tråk. förutom när jag började städa (a'.

Smsat massor med min älskling idag ;) mamma är typ massa förbannad =S


vi (mamma pappa och jag) har äntligen kommit fram till att om jag sköter skolan så kommer jag få en häst (A). kommer sköta mig massa fint ;) förutom om nån skriker eller slår på mig..  Dom är döds dömda (6)


Måste fota massor! har ju fixxat ner alla mina bilder på datorn nu (finaly) så nu kan jag fota/filma massor igen ;)


ska förhoppnings vis åka till mitt allt i världen och kompisar i sommar =D

Massa kul XD tror jag =O


Aja hejdå ;)<3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lina lännström - 27 april 2009 18:10

tråkig dag idag, för mycker sol dock =( annars har det varit rätt så bra, det hemska är att jag får se Manne varenda dag nu mera =P allltså måndag till fredag. det är endå HEMSKT! han är totalt fjortis, ful och äcklig. jag hatar manliga lärare, såå j...

Av lina lännström - 26 april 2009 10:05

Har inte sovit något inatt -.-' trodde jag skulle dö, sitter här helt halv död =P   idag ska jag väll ut någon stanns med familjen >.< och kolla klänning till Benjamins (min Bror) konfermation * STAVNING* Den Måste Vara vit >.< men ja...

Av lina lännström - 25 april 2009 14:07

Älskar den här bilden, hon är så söt<3   Fast.. Mitt hjärta tillhör lixom någon annan.. Jag vill egentligen inte vara bunden till någon, men han känns bara så rätt. jag har aldrig älskat någon.. Han betyder så mycket.. men den stora frågan är ju ...

Av lina lännström - 25 april 2009 12:13

Väldigt tråkigt idag, varitute med både Snoddas och Wilma. Wila är en blandining mellan Border Collie och labrador Snoddas är en ren rasig Borde Collie.   Håller på att skriva ut lite tester, sen måste jag väll antagligen tvätta och stryka massa klä...

Av lina lännström - 22 juni 2008 09:28

På Morgonen Så Lovade Jag Henne Att Vi Skulle Kolla På Solen. på kvällen gicka jag till hennes bur... tog upp henne och la henne på taket (lekstugans tak) jag sa vänta där på mig, och när jag kom upp satt hon där som en ängel. jag la henne i mitt knä...

Presentation

Omröstning

Är Du Lycklig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards